by - August 04, 2008

Ylove



07 - Din_Don

對不起 剛才我 是不是聽錯

還是我 想太多 想到了昏頭

天氣 不錯 開了窗 吹走臉紅


進一步 退一步 都害怕打破

更不想 在原地 永遠作朋友

給你 線索 也給我 勇敢藉口


下定決心 沈默 就讓沈默 為我們追究

你和我 這一刻 無聲的 耳語交流 卻突然震耳欲聾


一字一句一瞬間 走了火 一天一點一轉眼 入了魔

忘了我從什麼時候

忘了你為什麼能夠讓我

一步一步 走火入魔


一字一句一瞬間 走了火 一天一點一轉眼 入了魔

如果你有相同感受

感受到有種突然的衝動

放肆一次 走火入魔

和我


一直猜 一直想 一直的揣摩

一直到 你變成 甜蜜的心痛

如果 可以 把如果 變成結果


下定決心 執著 就讓執著 為我們突破

我和你 的小說 這時候 出現煙火 讓情節充滿感動

<3>another nice song ya.

TODAY! SS sucks, I didn't finished it. SO I WILL WRITE FASTER!
VERY FAST DE.
Going off alrdy. Have to do homework :x


ANDD!!! I love studying with tiffy. We rocks alright. finished the whole chem paper alrdy.
HEHE.

my bank hit 1k alrdy. :D Jealous? don't be cause it's not my $$$ :(
HAHS for the bs de X: But then still got others haven't pay.

SO! Pay up soon ya. ((:
Lastly, Heavy day, isn't it?

Enjoy all stupid muggings !
:D

Kai: JIAYOU KAI! (: You can make it de!


You May Also Like

0 Comments