by - September 17, 2008

hellllloooooo :D

你 + 我 + Y = 幸福(:

PG mall2 arrived alrdy :)
Got it after studying.. Thanks ya(:
hahs, :D TOODLES !


Love Is Forever - Sung by 阮诗凯 曾裕淑 许政宁 Written by 黄倍仪
做了朋友那麼多年
而你卻始終 沒改變
單眼皮的笑 偶爾扁著嘴角
我們的快樂從不變調

*生活上喜怒哀樂一起分擔
漸漸的我們也無所不談
不加糖的咖啡都不覺得苦
你加上我 加上愛 等於幸福

#我不要 你把我推給別人去疼愛
我對你的心是百分之一百
每一個想你的習慣 那麼實在
我早已對你產生的依賴
一天天 一點點 砌成了愛
LOVE IS FOREVER, FOREVER LOVE


原來愛情是 需要一點苦澀
才能找到屬於自己的角色
原來愛情是 需要一點眼淚
不只是單純享受幸福的滋味


listen, if you think I love you
Don't if you're a retard D:

I'm truly happy nowadays.
:DDDDD Yes I am.
TEHEH. Like retard nowadays lols.

If this is another mistake, then nothing is anything right.
I'm serious this time round. (:
zhen de heng ai ni(:
Hope this is not just me, alone.
Everyday, smile!

taraearara! (:
ILY.

You May Also Like

0 Comments